Du är bäst nu, men du var bättre förr

Lite grejer ni kanske ville veta sisåhär på natten! (haha)

tänkte bara berätta att efter frågestunden, då jag redan svarat på frågorna om jag hade pojkvän och sådant, så kan jag säga att det tog några dagar efter det men som ni redan kanske förstått är tobias min pojkvän och ja, vad mer kan jag säga, han är underbar !

och så kan jag glatt berätta att statestiken går stadigt uppåt och jag är jätteglad verkligen! har ni märkt nu att jag kört igång lite smått med outfits? såfort skolan börjar ska jag ta tag i den där planeringen jag la ut en gång.
Nu väntar jag bara på massa kommentarer på inläggen, !
puss på er babes . ni är bäst .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0