Du kanske bär på en massa saker, jag förstår en liten del. Hade du någon innan, vill du ha någon sen? Jag, ja vill säga att jag älskar dig men det är för tidigt än.

Anonym om Vart jag mig i värden vänder, står jag här med tomma händer.
Kan du inte visa ditt schema? :) eller skriva hur du går eller nått :)
Svar : there u go! ändrade det lite så det ser ut exakt som mitt schema gör, för det är lite krångligt för man har Hemkunskap och sånt i grupper varsin termin, och denna terminen har jag inte det och då får jag sovmorgon på torsdagen. Likaså på håltimman där på tisdagen, då har alla språkval förutom spanskisarna så då får vi håltimma ! 
kvaliten är ju usel men ni ser iallafall lite lite hur det ser ut. Börjar ca 08.10 varje dag. Slutar vid 4 på tisdag och onsdagarna (?!!!!!!!) och de andra dagarna slutar jag vid 3 tiden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0