I was praying that you and me will might end up together. Like wishing for rain.

ysch, huvudverk och snuvad näsa. blir en kopp te och lite läsning i en av de nya böckerna, sedan sängen bums. föresten, är ledsen att min planering inte gått så bra (den jag la upp på bloggen för ett tag sedan) men jag ska försöka komma igång med den, när jag bara får lite mer tid!
förövrigt är det roligt att ni börjat kommentera mera och att läsarna är kvar ! love u all.

emma axelsson om You are the only exception:
uttalar du ditt efternamn
lesander eller lekander ? :D
grym blogg!
svar ; jag/vi uttalar det "lekander" ! tack så mycket och fortsätt läs! :D


Klara om Som en mesil, kommer funka och måste funka:
"Syskonkärlek" är hur bra som helst! :o
svar ; jag ska läsa den efter den andra, så det återstår att se men jag tror dig! Hennes böcker är grymma!


Linnea om Som en mesil, kommer funka och måste funka:
Alla dom böckerna är super !
svar ; visst är dom! har läst de flesta förutom dessa två så nu återstår de o se om mina förhoppningar blir uppfyllda :)

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0