Om du har tid över ...

här är lite länkar jag tänkte dela med mig av om man har en tråkig dag eller tid över helt enkelt! som jag gång på gång brukar klicka mig in på.



Per Holknekt, såkallade grundaren av märket Odd Molly, var sommarpratare i P3 förra sommaren och jag kan sitta och lyssna på det minst 1000 gånger, hans resa genom livet är helt galen. Så har du en och en halv timme över, lyssna!

Om du är som jag och älskar att dikta eller läsa dikter, tänka djupt m.m så är poeter.se något för dig! läs andras dikter, dikta själv och lägg ut för att risas eller rosas.

John Mayer fan? här är ett klipp från när han var med i Skavlan som jag gillar att kolla på. Han är så smart och man får se han på ett helt annat sätt en vad man får annars. Så himla kul att se när han jävlas med Gynning. klicka här för del 1 och sedan får du klicka dig vidare.

Får inte glömma existenz.se, helt sjuka grejer där inne. både natthumor och random stufs.

Ibland sitter jag med gitarren och spelar gamla svenska hederliga låtar, så om du kan spela gitarr eller så , så är svenskaackord.se en riktigt bra sida!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle inte du kunna ''modella'' i någon av dina/din bikini?

2011-08-05 @ 18:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0