Ur mitt rum : Elle tidningar

Har länge nu prenumenerat på Elle och tycker det är lika spännande varje gång, den där stora katalogliknande tidningen dimper ner i brevlådan. Man river upp plasten runt om den som ett barn på julafton och bläddrar försiktigt blad för blad. För mig kan det ta en månad innan jag läst ut fullständigt hela tidningen. Den är så tjock, nästan som en bok, fullproppad med insperation, mode , låttips, intervjuver, allting! Allt förutom skvaller och sådant som finns i det flesta tjejtidningar.
Nej , den här tidningen har jag fastnat på. Har prenumenerat sedan 2009 och om ni är som mig och älskar att läsa,kika på mode och bli inspererad så börja ni med, något ni kommer önska!
Just nu kan man få 6 nr för endast 149 kr , oftast då brukar man få en liten present! så kika in på elle.se och bli prenumerant du med !
här ser ni min lilla samling som är på mitt golv tillsammans med böcker och skor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0