All you need is love

Jko om Slow dancing in a burning room:

hur ska du fira nyår? asså ska du fira den med din familj eller ska du på fest? :)
svar : jag ska troligen käka med några vänner och sedan vidare på fest ! :D

________________________________

Hej hej!

ligger i sängen i mina fina pyamasbrallisar som min prins , helt random gav mig förut. Hur gulligt?!!
Idag har jag stressat runt på överby och fick köpt mig lite grejer som ni får se någon dag!
sedan iväg till prinsen och spenderade kvällen där.
Imorgn blir det att träffa josefina och josefin innan det nya året och sedan på kvällen att träffa lite andra brudar och förhoppningsvis få en grym kväll/natt! Fest också på det!
Men vi hörs imorn! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0