Andas men det är för varmt

sara om I know that you been hurt, like someone else.:

Hej! Jag undrar vad du gav till din pojkvän i julklapp och

ungefär hur mycket köper ni till varandra (pengar)? kram
svar : Hallå där! Jag vet inte hur mycket Tobias köpte för, vi bestämde ingen summa direkt, men min julklapp kostade 600 typ :) kramis!

johanna om Får ingen luft, blir knuffad runt. Jag dansar men känner ingenting alls. Allt snurrar runt.:'
Håller med föregående talare, måste vara underbart att ha sådana fina betyg! Grattis!! :) Vad fick du G i? Jättefin blogg, som tillhör en duktig bloggerska! 
Keep up the good work! God Jul & Gott Nytt År! :)

Svar : Ja asså jag är rätt nöjd men ville gärna ha MVG i svenska och So. Men tack så mycket! Jag fick G i NO (hatar ämnet, men bättre än IG) 
Tack så hemst mycket och god jul på dig med! kramis! 
___________________________________________________________

Godmorgon!

åh vad jag mår dåligt, verkligen. Har inte kunnat sova ett piss i natt och inte i går natt heller så nu ligger jag i sängen helt död. Snuvig, ont i halsen, ont i kroppen, feber , u name it.
Ikväll är det julafton hos mormor som gäller!
Skit kul föresten att ni kommit igång med kommentarerna! Älskar er!
Nu när min kamera fungerar ska jag verkligen börja komma igång med att ta lite bilder! vad tycker ni om det?
Förövrigt går det segt med skrivandet just nu, (min bok om Isabella och det, veckans tanke m.m) känner inte riktigt det där suget ibland, men det kommer nog!

här är en låt jag verkligen ääälskar nu.



Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan du inte visa vad du gav din pojkvän i julklapp? :)

2011-12-23 @ 11:07:00
Postat av: Linnea

Kan du inte visa vad du gav din pojkvän i julklapp? :)

2011-12-23 @ 11:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0