Hela livet blev en fest

elin om Sänker musiken och låter alla sjunga med:
Jag har nästan exakt en sån. Min kommer också från pappa! Fast den är i gul, rosa och några fler färger :)
svar : visst är dom härliga :d 

hej på er vänner!

igår satt jag på strandgatan till kvällen med clara, och sedan tog vi nog världens längsta promenad hem till mig där vi sov, riktigt mysigt! småpratande ända in på småtimmarna..
nu har hon dock åkt iväg och badat eller något vad hon skulle göra och jag beger mig mot John! 
sedan ska jag träffa alexander och ja, detta blir en intressant dag. puss på er!
föresten, håll utkik senare efter converse-bilderna. 

och dessutom, GRATTIS TILL MIN EMILIA SOM FYLLER 15 IDAG <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0