Vi två är saknade till havs och vågorna krashar över dig och mig

hej där!

kan säga att statestiken går upp mot 100 per dag nu och det känns så jävla kul ! älskar er alla. glöm inte att kommentera bara! och säga till vad ni vill se mer av :)
såfort jag har lusten ska jag försöka fixa bilder om hur jag sminkar mig m.m, men nu har jag inte riktigt orkat. dessutom krånglar datorn lite.

halv fem idag slutar lisa från sitt sommarjobb så jag ska nog träffa henne då, blir trevligt!
nu ska jag göra mig en kopp te och sätta mig utanför lite , så himla skönt väder ute.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-07 @ 00:47:05
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0