I dont wanna be your cornerstone

Josefin (a) om Fest hos mange?:
Svär inte qvinna! :*
svar : bebis, kom hem <3


tjenis penis!

kände att jag var tvungen o bete mig lite omoget sisåhär på kvällstimmarna. Sa nyss hejdå till alice, daniel och alexander som var här och vi tog en omgång kubb, (i varje lag som jag var med i förlorade vi, så ja, kubb är inte min grej om man säger så) och satt och tjöta lite. Det var riktigt trevligt!
Innan idag har jag och massa andra hängt på utebadet och bättrat på brännan,badat och tjötat ännu mer.

Imorgon ska jag försöka fixa lite tidsinställda inlägg tills söndag för åker på cup imorn till då, skadevi cup.
Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0