Text o text o text, men hoppas ni orkar läsa.

Anonym om Som självmord går du mot blotta tanken:
hej på dig din skönhet! :)
hur gjorde du headern så att det är flera bilder skuggade in i varandra?
vet du föresten hur man gör så att det är två bilder på varandra typ, men ändå så att båda syns?
hoppas du förstår vad jag menar!
kram!
svar : hej på dig goding! På min header har jag använt photoshop elements 4.0 då jag använder mig utav att klona in bilder, med väldigt låg opacitet. på så sätt kan man välja själv lite var man vill skugga in bilden och hur mycket den ska synas m.m, dock är det pilligare än photoscape då man också kan göra ungefär samma grej som du menade i andra frågan tror jag? Här hittade jag en bra beskrivning till hur du gör, ladda ner Photoscape bara först! :D hoppas du blev nöjd <3

Anonym om Nykter eller alldeles för full:
Vad har du för betyg?
svar ; jag fick nu på vår/sommar betygen 3 G , 10 VG och 2 MVG :)

__________________________________________________________


hej på er!

blir ett litet nattligt inlägg, kvällen har varit väldigt skön! och en ganska bra start på lovet. Imorgon är det konfa hela dagen ,eller ah .. till kl 3 iaf. Och sedan blir det o träffa emilia tror jag! Taggar som fan nu o åka till grekland på söndag och till er sötnosar har jag ju fixat massa tidsinställda inlägg, låter väll bra?
Hörs imorn snyggingar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0