Where have you been?

ebba! om Nevermind I'll find someone like you:
tjena kajsa! du ör fur fin som helst, bästa bloggen i världen! :)<3

Svar : hej min vän! du är hur fin som helst och tack så mycket going!! <3

:))
om Nevermind I'll find someone like you:
kan du visa bilder på ditt rum ? :)
Svar ; jo kanske det, men det är så svårt när jag inte har någon kamera.
Men det var inte längesedan jag visade detta så kanske kan leta fram de
gamla bilderna för det ser ungefär likadant ut som då!

hallå där vänner!
sitter och myser med lite go mat framför brasan och kollar lite TV. Efter skolan blev det att sola en stund med tobias, vilket var riktigt gött. Man känner sig mycket fräshare när man är lite brun!
Imorgon är det låtskrivarkurs som vanligt så ni får höra mer av mig efter det. Puss på er!

helt fucking awsome låt av Rihanna !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0