Alltid sena nätter tomma glas, skjuter upp problemen för ett tag. Med sena nätter och tomma glas.

hej på er mina fina!

Det var lika bra att stanna hemma idag och verkligen bli fullt frisk. Men halv tre åker jag till örebro med tobias och hans familj, det ska bli mysigt! Dock är jag rätt sugen på fest.
Bjussar er en massa bra låtar att lyssna på! och ska försöka blogga via iphone ihelgen, om det finns tid.

Sena nätter, tomma glas (Goo!)

Stationen (allmänt chill)

Paper planes
(världens underbaraste)

The writer ( så jävla fin. )

Go go go (du hörde det, go go go!)

Welcome to st.Tropez (partymode!)

Cupids chokehold (kommer ihåg när jag var 12 år och dyrkade gym class heroes)

The island (och nu när jag är 15 dyrkar jag Angello och de andra grabbarna)

I follow rivers (en favorit från lykke li)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0