Svar!

Läsare om The kids don't stand a chance:
Hej kajsa! Jag är en tjej på 16 år och är tillsammans med en helt underbar kille vid namn Jonathan, vi har varit tillsammans nu i snart 1 år och jag börjar undra ifall det är okej att ha sex nu? , är oskuld så är lite rädd ifall jag säger nej , jag menar, tänk så påverkar det vårt förhållande. Fast det kanske va en dum fråga för du kanske inte ha nån blekaste aning eftersom du kanske också är oskuld? :)

Älskar din blogg! kram

svar ; hej där! Jag tycker att om du varit tillsammans med den här killen i snart 1 år, så litar du nog på den här killen och han på dig. Och ni verkar ha ett fint och stadigt förhållande! Men sånna här situationer kan varken jag eller någon annan bestämma åt dig. Det är sådant du får bestämma själv. Känn efter hur det känns mellan er, litar du på honom? älskar du honom? mår du bra av honom? Ta tid och tänk igenom de frågorna, och sedan vet du precis vad du vill. Om du skulle ångra dig och bestämmer dig för att inte ge din oskuld till just den här killen så är det okej, du ska vara rädd om dig själv och om han inte kan acceptera det, så är han ingen bra kille. Eller hur? Kärlek är mer än sex, men sex är en del! Men det ska ju kännas bra också och därför är det viktigt att ha det med någon man verkligen tycker om och som förtjänar en ! 
Kram på dig och ta hand om dig! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0