När jag är borta har du potential.

hej på er!

jag ber så hemst mycket om ursäkt för min dåliga vistelse här på bloggen men har bara inte haft tid helt enkelt. Det regnar och regnar utanför och när man väl kommer hem för dagen från skola och allting blir det att jag bara kryper ner i sängen och somnar till smattrandet på fönsterbrädan, ni borde prova det.. det är rätt mysigt.
Nu idag blir det att plugga och så skall jag också göra imorgon då jag har studiedag. Puss på er!
(ska försöka få igång bloggen lite roligare men inte just idag)

Bloggsvar : 

emma om Nothing compares to you:
Du är så fin!
svar : åh vad glad jag blir, tack!

Anonym om Snälla möt min blick en allra sista gång:
Vaifrån är de större, tjockare halsbandet? :)
svar : det är ifrån Kappahl! :)


Hanna! om Snälla möt min blick en allra sista gång:'
Pandora! :D dom
Blir hur snygga som helst när det kommer på massa berlocker sen oxså :D bara att dom är så jävla dyra -.-
svar  ; håller fullständigt med! men jag tror jag ska önska mig sånna berlocker på födelsedagar, julafton m.m, du hajar? så det blir mer en längtan :D 


 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är smart! Jag köpte för fort så mitt är snart fullt :(( fast ändå :D

2011-09-07 @ 21:28:57
URL: http://Www.Hannasphoto.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0