Om himlen är runt hörnet, tar vi nästa buss dit

hej på er mina fina.

gårdagens kväll/natt var ändå helt okej, slumrade rätt sött sen och på morgonen idag kilade jag och min prins iväg till centrum för o käka och bara ta det lugnt, sedan hyrde vi film på vägen hem och ja, denna lördag blev en mys-lördag. Känns oerhört bra!
kan också här o nu säga att jag har världens underbaraste tobias. I hela världen, faktiskt.

:) om Its friday and Im in love:
Vilket program ska du välja på gymn? :)
svar ; jag vet verkligen inte än! är lite panikslagen sisådär, men står mellan estet och någonting jag inte vet än.. 

EMMA om Här blev jag den jag är, här kommer jag förbli.:
är du oskuld?
svar ; tänka sig vad denna frågan är populär, vad tror du?





Kommentarer
Postat av: EMMA

frågar du mig så tror jag att du inte är..

2011-09-21 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0