Egen kategori för allt jag skriver?







Syrran kom hem idag och blev 1 styck bikerjacka rikare (tycker dock den e lite pluffsig) och dessutom fick
jag tillbaka min jeansskjorta hon lånat av mig i ca 2 år, haha! diggar den.
Dock lite lång men ja snirklade till det lite och knöt den, bara för stunden liksom.

Har spenderat min lediga dag med att skriva historieuppsatts och i brist på inget testade jag träna fotboll, första gången på ett halvår. Gick faktiskt överaskande bra. Får se när nästa gång blir! 
Nu ska jag duscha, koka mig en kopp te och skriva lite kanske på något, är sugen på att börja skriva något nytt! Eller så fortsätter jag bara. 
Vill ni föresten ha en egen kategori för saker jag skriver?
noveller, veckans tanke, böcker, m.m?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0