Dont be a bitch

 
 
Skoldagen idag var kort och åkte direkt hem till farfar och sov de timmarna jag inte gjorde inatt. Nu har ja precis mellanlandat lite här hemma för att packa om lite till tobias, ska dit lite senare efter jag och faster plockat upp syrran (hemkommen från Oslo). Ska bli en ytters mysig helg med min fina älskling, dock känner jag mig inte helt 100, är lite snuvig och huvudvärk men han får väll ta hand om mig. 
Hoppas ni får en fin helg, kanske slänger in något här från tobias dator eller mobilen, Nu ska jag kolla ett avsnitt Satc innan jag drar mig,  ciao! 




Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad går du för linje? :)

Svar: Ekonomi :)
Kajsa

2012-08-25 @ 08:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0