Fuck cancer

Att cancer till och med kan drabba djur gör mig så jävla arg. Gör så ont i mig att ligga och hålla om Mini och veta att hon inte har mycket kvar på sitt lilla liv. Har haft henne i sju år och känns tungt att se henne andas saktare och saktare för varje minut. Även om det är ett marsvin så känns det jobbigt i hela hjärtat att behöva säga hejdå till något som betytt så mycket för en. På två dagar har hon gått från pigg till bara liggandes och det gör så fruktansvärt ont att se !
Usch, snart kommer tårarna också. Är så jävla känslig men tydlgen inte hon. Hon bara Gosar sig ner vid mitt bröst och jag sjunger lite för henne som jag gjorde när jag var liten för ja hittade på att hon mådde bra då. Jag hoppas det hjälper ännu idag, ett liv är ett liv hur stort eller litet ett hjärta än är. Och du finns alltid i mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0