I love it

 
 
 
Idag är en seg dag.. en mycket seg dag. 
Eller iofs, nu är det ju kväll. 
Igår tillbringade vi kvällen mestadels hos mig, åkte en tur till hjärtum vid 10 tiden men kom nog hem lika fort ändå, var inte som vi förväntat oss men det roliga fortsatte hemma hos mig! :) 
Idag har jag hunnit vara på tobias lilla kusins barnkalas, lite grill hemma hos tobias pappas tjej och nu ligger jag i tobias säng, mycket tobias alltså. haha. 
Imorgon kommer familjen hem ifrån kusten där dom varit i en evighet, ska bli lite skönt att få hem dom faktiskt. 
Vi hörs imorn, ciao!



Kommentarer
Postat av: Mig

Hej! Är Tobias föräldrar skilda? Vad heter han i efternamn? :) Hur ofta har ni "det"? Är det typ varje gång ni träffas? Kan du inte lägga upp den snyggaste/hetaste/sexigaste bilden du har på honom? :)

Asbra blogg!

2012-08-14 @ 12:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0