live your dreams

 
Jag och tobias åkte hem till mig efter frukosten för att kolla Stoke - Arsenal matchen, tråkig match dock då det blir 0-0. Sedan beställde vi pizza och bara göttade oss för imorgon börjar jag och han att äta nyttigt och ska helt enkelt strunta i allt fettigt och flottigt. Inget godis, chips, pizza, kebab, u name it.  
Så vi njöt av en sista pizza helt enkelt.. haha.
Nu har han åkt hem och jag har packat om för 4 dagar hos farfar. Mys! 
Dessutom är det skola imorgon och nu går vi enligt schemat, läskigt. 
CIAO BELLA



Kommentarer
Postat av: Doris

Hej ! Detta aer din mor och far som haelsar fran ett varmt och soligt KOs !!! Gor dina laxor och ha det bra ! ses snart igen, KRamis

Svar: mor och far kom hem snart, saknar er
Kajsa

2012-08-27 @ 16:15:02
Postat av: fk

Hejsan!
jag har hört att du är väldigt bitchig av dig och att du dömer folk innan du ens känner dom. Detta är som sagt bara vad jag hört, och då menar jag av många, som faktiskt känner dig. Men detta kanske inte är sant, så ville bara fråga om det var det? :) Eller hur skulle du beskriva dig själv som person? :) du verkar iallafall som en trevlig tjej här på din blogg!
pusshejs!

2012-08-27 @ 17:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0