//Nytt skal, bikbok//


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så himla bra på att skriva så jag skriver lite jag funtar på!
Jag har träffat en kille i tre månader , över hela sommarlovet .
Vi träffades och började snacka, jag kände inget speciellt då. Utan det var mest han som ville prata med mig. Men intresset växte fram, och jag blev mer och mer intresserad av vem han var .
Vi träffades efter ett tag vi hade snackat, och vi kysstes och det kändes bra men jag var fortfarande inte över intresserad.
Jag åkte utomlands med några kompisar, och under resan ringde han nästan varje dag.
När jag kommer hem så träffar jag honom och han säger att han har saknat mig. Efter detta träffas vi nästan varje dag , och bygger upp en jätte fin relation till varanndra.
Hela denna sommar har varit som en riktig kärlekshistoria, vi badade mitt i natten , låg på gatan och kollade på stjärnorna .
Vi hade alltid så kul, och det blev aldrig en tråkig minut .
Han sa att han älskade mig , vi älskade varanndra till 100% .
Så kära som vi var.
Vi bråkade förra veckan för första gången , om att han sa sin ex flickväns namn till mig. Men vi blev sams igen, och allt var likandant hela helgen, vi var precis lika kära som vanligt. Han sa att han älskade mig så mycket och han är så kär.
Men när jag åkte hem.
Denna veckan har han varit så konstig, han har inte hört av sig till mig , någon dag. Påpekar att detta börjar på onsdagen.
Han hade inte tid , han skulle iväg . Han sa att han skulle komma och hämta mig på kvällen, men det gjorde han inte. Han hörde inte av sig på hela natten. Sen när jag fick tag på honom, så säger han att han inte vet ifall han har tid att träffa mig.
Jag åker hem till honom, jag går fram och tar han i handen och vi kollar varanndra i ögonen för en väldigt lång stund. Jag känner att jag ska gråta.
Han frågar ifall jag vill lägga mig i sängen, vi gosar.
Och gör det man gör i ett förhållande...
Jag blev så glad för att jag trodde att allt var bra, sen så åker jag med honom till hans jobb, och sen så åker vi iväg en sväng. Sen säger jag att vi behöver prata.
Jag frågar honom varför det känns om att han är påväg att glida ur min hand, han svarar jag vet inte.
Då säger han är du kär i mig? Jag svarar självklart.
Då sa han att han inte visste om han var kär i mig. Att han behöver ett uppehåll, att jag är den finaste människan han har mött, och att vi hade en riktig kärlekshistoria. Att han inte ångrar någonting. Allt var så känslosamt, det betyder sa han.
Jag sa att han var det finaste som hade hänt mig, så
Började han gråta.
När jag kom hem så hade jag ett sms där det stod förlåt..
Förra helgen , när jag var där. I 4 dagar. Kände jag att jag sprang efter honom, han flyttade också. Men jag vet inte vad jag skulle göra det blir ju så.
Jag tror att han tyckte de blev jobbigt för stunden.
Han sa ju att han behövde utrymme.
Vill bara säga att han hade en tjej innan, som han hade varit tillsammans med i 3 år. Dom är fortfarande väldigt bra vänner.
Jag är 17 han är 19. Han jobbar väldigt mycket.
Men nu jag vill bara vara med honom, jag älskar
Honom så otroligt mycket.
Tror du att han kommer höra av sig till mig ? Tror du han kommer sakna mig ? Finns det hopp? Osv.
Tack så mycket och kram!

2012-08-19 @ 19:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0