//Q&A//

Anonym: 
Hej ville bara säga att du har en jättebra blogg och är hur fin som helst! Men nu till min fråga, hur får du in rörliga bilder i bloggen och vart hittar du dom? :) 

Fortsätt som du gör! Asbra blogg 
Kram
Svar: Hej! Tack så himla mycket och vad glad jag blir!! Jag går in på weheartit.com och sedan söker jag på någonting, tex "gossip girl" så kommer det upp bilder från serien eller bilder med en playknapp över själva bilden, när det är en sådan playknapp så betyder de att de e en liten rörlig bild, dessa klickar ja mig in på och sedan sparar ja bilden i datorn  (högerklicka bara) och så ja, sen är de klart. funkar att lägga upp som vanliga bilder på bloggen! :) lite småkul! kramis! 
 
 
klara: 
du har så j***a fint hår! vad har du gjort med det på den här bilden?!:) eller är det så utan att du har gjort något??
Svar: Tack så mycket! På den bilden sov jag med en inpackad fläta som var flätad väldigt hårt och så tog jag lite vatten på en för lite vågigare resultat och ja, så som det blev på bilden. Väldigt volymigt och vågigt, så testa det! :) Om jag inte gör någonting med mitt hår så är det lite vågigt men inte alls så på bilden, men det kan man lätt fixa med en fläta som sagt! Kramis! 
så som det är på denna bilden nedan är mitt hår "ofixat" .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0