//Q&A//

hejsan! du har sånt fint hår.. hur brukar du klippa det?
Svar: Åh tack så mycket! Jag brukar bara klippa bort det som är slitet, inte ”toppa” håret utan behålla samma längd hela tiden, gillar mitt hår så. Hade mycket uppklippt som yngre men sedan lät jag det växa och jag tycker det är enklare att fixa och ta hand om håret när allt är i samma längd!


Åh, vad du är fin! Hur fixar du dina ögonbryn? 
Så sjukt bra blogg, helt beroende av den! 
Kramis!
Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! Jag fixar dom inte så mycket speciellt, har mest låtit dom växa så som jag målar dem, så det inte blir ett jävlans måleri utanför som mååånga gör (dissar det). Jag plockar det som kommer upp ovanför och nedanför som jag inte vill ha där och försöker få till den där lilla ”vingen” ovanför ögat eller hur man ska säga. Kul att du läser den och fortsätt göra det! Kramis!

 

Gav du honom något? Vad i så fall? Behöver tips! :)
Svar: Jag gav honom Kärlekskuponger, ett koponghäfte med diverse saker han får använda när han vill. Typ ; en middag som jag lagar, bio , picknick m.m.!

 

Ni verkar vara ett jättefint par! Önskar att jag också hade en sån fin pojkvän! tror du att det är han som kommer bli ditt livs stora kärlek? Alltså, han som du kommer gifta dig och skaffa barn med? (om du nu ska det.) 
Sjuukt härlig blogg!
Svar: Vad söt du är! När man minst anar det får man en drömkille, så är det bara! Jag tror Tobias mycket väl skulle kunna bli mitt livs stora kärlek men man vet inte, jag är bara 16 år och det är ett tag kvar till jag kommer få barn eller gifta mig och allt sånt. Men det är klart att om jag fick bestämma det nu så skulle Tobias vara den perfekta.
Tack så mycket och fortsätt läsa bloggen!

 

Hej! Är Tobias föräldrar skilda? Vad heter han i efternamn? :) Hur ofta har ni "det"? Är det typ varje gång ni träffas? Kan du inte lägga upp den snyggaste/hetaste/sexigaste bilden du har på honom? :) 
Asbra blogg!
Svar: Ja det är dom, han heter Christoffersson i efternamn. Vi ”har det inte” varje gång vi träffas, utan när vi vill och känner för det. Det klart det blir mer när man kanske sover över några dagar men jag räknar inte direkt hur ofta. Man måste ju vilja också!
Om jag får för tobias ska jag lägga lite bilder jag gillar på honom!


Kommentarer
Postat av: Anoonyym

Vad har du för en ögonbrynspenna då? någon du kan rekommendera? :)

Svar: Den ljusbruna från H&M, det var den första ja testade så ja fastnade lite vid den! :)
Kajsa

2012-08-16 @ 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0