Tänder kvällens sista ciggarett

Sorry for uppdateringen bro's! 
Var som sagt hos farmor och käkade och snackade lite efter skolan, mycket mysigt. Innan jag åkte dit hann jag in på Gina Tricot i stan också och tänkte först inte köpa något men så hittade jag en väldigt härlig t-shirt i vinrött som jag köpte, och även en fejktöjning igen (blir gaaaalen så mycket jag vill töja mitt öra men sedan kommer jag på hur det ser ut om man tar ut den sedan (som ett rövhål) och då blri jag inte så sugen längre.. jävla bajs) 
Hur som helst, ni får se den tröjan imorn eller i helgen! 
Nu har jag käkat lite pannkakor här hos farfar och känner dessutom hur förkylningen börjar ta sig och bli värre, fyfan alltså. Ska krypa ner i sängen nu och sova, är supertrött. 
Hörs imorn, ciao! 

 
 

Kommentarer
Postat av: Isabella

Töj inte! Du kommer att ångra dig, det gjorde jag!

Svar: åh :((
Kajsa

2012-08-30 @ 23:11:55
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0