You want me down on earth

 
Imorses när jag vaknade åt jag världens godaste frukost (ska börja äta mycket mer och nyttigare frukost härdanefter så jag började idag). Keso och advokado macka, hemmagjord musli och fil och proviva. Gott som satan!
Sedan snörade jag på mig joggingskorna och gick ut på en powerwalk, idag till stan (6,3 km) och stannade hos mamma på jobbet för en banan och vatten, sedan gick jag iväg och solade lite och åkte buss hem. 
Josefin kom hit en sväng också förut och vi bara slappade och snackade lite! 
Nu vet jag inte vad jag ska göra, ska träna magen lite tänkte jag. Om jag ändå har träningsverk och mensverk så kan ja la lika gärna krydda på lite med träningsverk i magen, eller vad säger ni? ;)
Ciao bella!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0