TVÅTUSENTOLV

Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om det här året. Har hunnit med såå mycket helt enkelt, och det har hänt så mycket! Men det gör det väll på ett år, 365 dagar är ju sjukt mycket känns det som. Har spenderat underbar tid med vänner, släkt, pojkvännen och haft hur många bra kvällar som helst med dessa personer som betyder mest i hela världen. Har sommarjobbat för första gången och fått min första lön, varit på kent konsert för 2 gången, haft underbara sena sommarkvällar med fina vänner, har varit utomlands, har börjat gymnasiet, fått en ny klass, nya vänner, lärt känna gamla vänner på nytt, varit i oslo, varit full, varit glad, varit ledsen, gråtit, varit arg, varit överlycklig, euforisk, alla känslor har funnits med detta året.
Jag är så tacksam för det också, att det både varit ett bra och dåligt år, att det haft sina med och motgångar.  finns så sjukt mycket som hänt detta året som sagt. 

En gammal klok sa till mig en gång, "live your dash", och vet ni vad det betyder? Jo "dash" är nämligen det lilla bindesstrecket på gravstenar. Ni fattar? Live your fucking dash. Lev livet fullt ut, gör bra saker, gör dumma saker, gör allt du vill och kan. För när dagen väl kommer, så gör det det. Bara du levt ditt dash. Det är ju ändå det man vill berätta om..

2013 kan bara bli bättre, så säger jag varje år men vad sjutton, jag fyller faktiskt sjutton och det innebär ännu mer sena sommarkvällar, nakenbad, kvällar på kusten, grillpartyn, födelsedagar, 1 och ett halvt år med tobias (och mer hoppas jag) och en maaassa annat kul som man bara vill uppleva om och om igen. Cheers for teenage years , all in, u name it. Och vi överlevde jordens undergång, det måste ju ändå betyda något? 
Ha en underbar nyårsafton och glöm inte att ta hand om varandra! 

GOTT NYTT 2013 VÄNNER! 






Kommentarer
Postat av: Isabella

underbara bilder, särskilt den sista!

Svar: tack så mycket! man kan ju inget än att längta till sommaren när man ser dom ..
Kajsa

2012-12-30 @ 23:24:46
URL: http://iloof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0