Den bästa kärleken

Om exakt en vecka, har jag och prinsen nedanför varit tillsammans i 16 månader. Det känns fortfarande helt obegripligt, trodde aldrig någonsin att det för det första skulle bli jag och han, och att han skulle bli den som ja värderar så jävla högt och som ja älskar mer än något annat. Från den där första gången vi sågs, till alla de gångerna ja vaknat upp bredvid dig, fått kyssar i nacken och på huvudet och lyssnat till dina andetag och de fina ord ja aldrig skulle älskat så mycket som ja gör när du säger dom. Den här killen är inte bara min kärlek utan även den bästa vännen man kan få, är så glad att jag är din och så stolt över att då kalla mig din flickvän. Det här är den bästa kärleken och jag vill vara din föralltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0