Let your heart be light

Kom precis hem från överby och julstressen, SHIT va folk det är. Man får ju nästan panik. Jag verkligen hatar att inte kunna gå någonstans i en butik för att mammor med sina jävla barnvagnar står i vägen och folk har typ panik o skriker ; MAMMA KOLLA DEN HÄR ÖNSKAR JA MIG. osv. snälla, käft. 
Jaja, man ska vara snäll på jul så jag får väll lugna ner mig lite. Fick köpt en liten julklapp till tobias familj och även tre par trosor till mig själv. Nu blir det bara mys hemma med en julfilm kanske? Är sjukt slö och får väll ladda om efter sista veckan innan jullovet. Hörs sen! Ciao

Lite tips på bra julfilmer: 
* The holiday
* Four christmases 
*Love Actually
*Surviving christmas

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0