we are all just runaways

Hej på er! Vaknade vid 10 och sen åkte jag och syster och hennes pojkvän till farmor för lite juldags-fika. Nu har jag sminkat mig o fixat mig lite, och sedan vid 3 ska jag iväg någonstans och käka med tobias, hans pappa och hans pappas flickvän. Blir en mysig juldag helt enkelt! Mellandagsreorna börjar ju idag också så imorgon blir det en tur dit med syrran skulle jag tro. Men ikväll blir det cosytime med pojkvännen, victoria secret show och kanske någon film. Ha en fin dag, vi hörs kanske sen! Ciao 

Lockarna sen igår blev en liten fin låg hästsvans idag. 





Kommentarer
Postat av: Ronja P

Hej undrar lite om vilken frisör du klipper dig hos? Och om den funkar bra osv.. Vet inte vart man ska gå, det finns så sjukt många men har hört att Klipparna ska vara bäst i Trollhättan men också säkert dyrast!

Jätte bra blogg förästen! :)

Svar: Jag klipper mig hos Zandhoff och C:o i stan, hos en tjej vi känner som heter Chatrine, tycker det är en bra salong och det brukar bli bra! Dock senast klippte jag och slingade jag mig hos mina kusinerns mamma som har en salong i Göteborg. Men hos Zandhoff och C:o kostar det ungefär 1300 för klippning och slingning, vet inte vad andra salonger riktigt tar ?

Kajsa

2012-12-26 @ 00:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0