//Q&A//

johanna om Hur mycket jag älskar dig:
Hallå Kajsa!Kan inte du berätta lite mer om vad du gör på låtskrivarkursen? Vart är det någonstans, på N3? Och är läraren bra?Är lite smått sugen på att börja! Jättefin blogg! :) Trevlig helg, Kram!
Svar: hallå där! På låtskrivarkursen skriver vi såklart våra egna låtar, eller gör egna covers på andras låtar, spelar in, jobbar i par eller ensamma, det är väldigt fritt! Och mycket roligt. Man lär sig jobba i lite musikprogram i dator och massa grejer! Läraren är världens goaste lärare som heter Jonas Wadenbradt. Tack så mycket, kramis!


anna om PS : I LOVE YOU:
Grattis till er! :)och en fråga när det gällde dom där vitamin B5 tabletterna eller var de nu var..hur ofta behöver man ta dom? och blir det inte dyrt att köpa nya hela tiden? Ha det bra och fortsatt lycka till med tobias! Kram!
Svar : Tack så mycket! I början står det att man ska ta 21 om dagen, alltså ; 7 på morgonen, 7 på dagen och 7 på kvällen, för bästa effekt inom en eller två månader. Och gör man det så syns resultatet en hel del redan efter 1 månad, det gjorde det iallafall för mig! Men sedan när man känner att man fått bort en del kan man minska tabletterna, idag tar jag knappt några, isåfall kanske två om dagen eller något :) Jo det blir rätt dyrt, men det smartaste är att beställa två åt gången när man väl börjat, då frakten blir billigare. Men det är verkligen värt det och räcker i 1 månad typ! (om man tar 21 om dagen alltså). Tack så mycket och kram på dig!


gabi om PS : I LOVE YOU: Hej") brukar du och din pojkvän skriva "<3" till varandra hela tiden? Vad tycker du om att göra det? Är man tråkig ifall man inte skriver det eller tvärtom? (och nu menar jag i smsform och sånt) 
Fin blogg och grattis till er!!!!!
Svar: Hej på dig! Mjo.. i allra första början skrev vi det men det blir lite oviktigare senare i tiden, jag menar nu händer det att vi knappt gör smileys till varandra men smsen har ju lika stor betydelse för det! Jag tycker det kvittar med smileys , hjärtan ,what ever! men det är klart det är lite smågulligt :) Tack så mycket !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0