//Q//

johanna om I could buy a gun and start a war, if you just tell me what im going to fight for.:
Tjohoo Kajsa!Fick en dunder konstig (fast ändå lite rolig) idé.. kan inte du ta kort på dig när du har olika frisyrer typ en hästsvans, flätor, snetoffs, två vanliga toffsar kanske till&med lockigt, snedbena osv alltså det behöver ju inte vara jättemånga frisyrer men kanske några stycken? Skulle vara intressant att se hur du såg ut! Men det är bara om du orkar, känn ingen press! ;) Underbar blogg by the way!
Kraaaam :)
Svar : Mje, känner inte att det är min stil! haha. ha det bra! kram


Anonym om I could buy a gun and start a war, if you just tell me what im going to fight for.:
Hallo!
Dina texter ger en så otrolig inspiration! Dom ger någon känsla av gammal svenska eller något, Me like! Hehe
Är du så poetisk eller hur jag ska förklara det... i verkligheten? Liksom pratar och framför dig så?Jätte fin blogg!:)
Svar : Tack så himla mycket! Jag älskar att skriva och är väldigt djupt, ibland kan jag prata så men oftast inte. Det är mest i tankarna jag är djup och "poetisk" :D


Moa om Saknar:
Kan inte du berätta hus ni träffades? typ vart ni hade er första träff, vart du såg/träffade honom för allra första gången osv :D Take care!
Svar : hade faktiskt tänkt att göra detta, inlägget kommer in på Måndag den 9onde för det är då vi har 5 månader ihop! :D ha det bra, kramisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0