//Q//

Isabelle om Du gråter så stora tårar nu för tiden:
Vad för film?
så kanske du kan passa på att skriva ner några fler bra filmer?
Svar ; Kärlek på menyn kollade jag på!
Andra bra filmer är ; The holiday , the notebook, dear john, ace ventura, lejonkungen & ALLA andra tecknade filmer!

johanna om Lät det gå, svävade på moln:
Halluu,
Dina bästa tips på att skriva en bra CV? Vart skulle du vilja sommarjobba om du fick välja själv, alltså ditt "dröm sommarjobb"? Och vart har du tänkt att söka sommarjobb? Förresten har du några bra tips på dålig hy? 
Kramis!
Svar ; skriv så ärligt som möjligt och visa att du är bra på saker och gläns lite! ingenting är fel med självkänsla :) Mitt drömsommarjobb... jag vet inte riktigt! någonstans där man har goa arbetskamrater och bra arbetstider, och helst ett väldigt roligt jobb! men vad skulle det kunna vara? det  vet jag inte! 
Jag ska söka i hamburgsund där jag är på somrarna och även här hemma på lite olika ställen, cafeer m.m. 
Tänkte göra ett "tips för hyn" inlägg inom kort så håll utkik! :D 
kramis !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0