The way we see the world

F om Så dansar vi till dansmusik igen:
Hallo! Hatar du skithättan ? ( i do )
Go blogg!
svar ; det lär jag göra! tack! :)

Läsare om Så dansar vi till dansmusik igen:
Är det bara ni tjejer som ska umgås i helgen eller är det flera ni har bjudit?
svar : det är bara vi tjejer först, sedan händer annat!

_____________________________

Har spelat cup hela dagen, tyvärr gick det inget vidare för det laget jag var med i, men vårt andra TBIS lag gick vidare! Nu sitter jag och kollar film med pappa och har smockat i mig räkor och gott.
Imorgon är det stress och fullspäckat schema, ska fixa, städa, handla, göra mat, allt möjligt ska fixas innan 9 goa brudar anländer hit och vi ska ha fruktansvärt roligt hoppas jag!

hörs mer imorn om jag får tid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0