Dom kallar mig galning men älskling hämnden är ljuv



 
 
Har precis kommit hem efter att ha hjälpt pappa på jobbet, var inte alls jobbigt och nu är jag hemma igen, dock är jag trött efter att ja fick gå upp så tidigt. Vet inte riktigt vad som händer idag, känns som om alla gör ngt förutom jag. Känner mig inte helt 100, (vilket jag inte gjort på hela veckan) så jag tror jag latar mig lite här hemma tills ikväll då någonting kanske hittas på. 

Har nog föresten inte berättat för er att jag ska på Kent konserten i Trädgårn imorn med Tobias! 
Fick ju biljetter på min födelsedag men det är alltså inte förän nu jag ska använda dessa, kommer bli hur grymt som helst. Har sett dom en gång förut men det är ju hela upplevelsen som är bäst, så imorn åker jag alltså till GBG med Tobias och ser detta och sedan hem till honom för att sova. 



Kommentarer
Postat av: Emma

Vart gör du dina header?
Dom är väldigt fina!

Svar: i photoshop :) tack så mycket!
Kajsa

2012-07-13 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0