Half of my heart takes time

 
 
 
Haft en bra helg på Skadevi cup trots att vi åkte ut på straffar samt att jag åkte på en förkylning och kunde inte vara med sista matchen. Men har som sagt ändå haft en bra sista skadevi-cup upplevelse. 
Känns lite sorgligt att vi inte får vara med nästa år, vi har helt enkelt blivit för stora. 

Nu har jag landat här hemma och packat upp och slängt i tvätten m.m och ska nog få i mig lite käk och sedan lägga mig i sängen och ta det lugnt, imorgon väntar en veckas jobb även om jag inte mår helt 100. 

Föresten så har jag en väldigt bra fråga till er som skulle vara snällt om ni svara på ,
; ser ni mina svar på era kommentarer? Blogg.se har nämligen förnyat sig så jag har en svars-knapp på era kommentarer direkt så jag slipper lägga upp dom här i bloggen men jag vet faktiskt inte om ni ens får svaren? Isåfall måste jag ju lägga upp dom här och strunta i den där knappen. 

För er som inte har bloggar alltså. 
Hur fungerar det för er, får ni svaren? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0