I need you now, long life

Har haft det skitbra på kusten i det underbara vädret, fått mycket färg och bara njutit helt enkelt. 
Nu är jag hemma och ser att 2 ynka kommentarer kom in på frågestunden, fyfan va keff! 
Pinsamt också för den delen..
Kepsen ni såg förut köpte jag inne på Alfnons på smögenbryggan och conversen fick jag med mig hem idag från överby, har även shoppat presenter för ca 800 spänn.. herregud, Till vilka undrar ni då?
 Clara fyller år imorgon, Tobias måndag och min kära mor på onsdag.. det är mycket nu!

Så ikväll kommer min fina clara hit och vi ska fira både mig och henne (vi skulle fira mig när jag fyllde i mars men detta blev alltså aldrig av så nu tar vi det). Blir att laga god mat, dricka och äta gott och så ska hon såklart få sina paket. En riktig tjejmiddag för bara oss två, hur mysigt som helst. 
Bilder lär komma! 
Pussis 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0