//Q&A//

Satt och fnissade lite åt denna kommentaren, så härlig!
Så ja var bara tvungen att lägga upp den! 

 
 
Anonym om Om du inte fanns till, ja vad gjorde jag då

Hej! jag har några frågor... 
ditt hår är så fint...hur ofta tvättar du det? 
sen undrar jag lite om dig och Tobias..vad brukar ni göra med varandra? blir det aldrig sådär pinsamt tyst, när ni inte har nåt att prata om? eller har ni varit tillsammans så länge att det aldrig blir "pinsamt"? 
sen vill jag också bara säga att jag tycker att din klädstil är så snygg och rolig!! hela du verkar vara en väldigt rolig och snäll person, en sån som man verkligen skulle vilja vara kompis med! och suuperbra blogg, har följt den varje dag i ca 1 år nu! 
fortsätt såhär, kram! <3 
PS. det var jag och en kompis som försökte öppna toalett-dörren på knorren på spårets dag i skolan, och du sa: Upptaget!. glömde att jag redan hade försökt öppna en gång och gjorde det igen... ;) 
Sorry... ;) 

Svar: Hallå där! 
jag tvättar håret varannan dag ungefär, det är lite olika. Tvättar håret nog lite för ofta än vad man borde! 
Jag och tobias är typ som bästa vänner fast en liten annan level på det hela, så när vi är med varandra blir det inga direkta pinsamma tystnader, så var det mest kanske i början när vi blev tillsammans. Men nu är det aldrig så. Vi kollar film, går ut på promenader, hittar på saker, åker och bowlar eller vad som helst, bakar, vi gör massor men ibland blir det att man bara ligger och tar det lugnt, det behövs sånna dagar med! :) 
Tack så mycket verkligen för alla fina komplimanger! Kul att du läst bloggen så länge och fortsätt göra det! :) 
Och det där med dörren.. det var en aggresiv dag och dålig dag för min del så jag kanske lät en aning ursint när jag sa till er, hoppas ni inte blev allt för rädda ;) Kramis! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0