Somewhere lost in emptiness


Nya elle tidningen har kommit, love.
Vilken jävla natt/dag.. Har inte sovit en enda blund inatt hos tobias, vet inte varför. Kanske var det kaffet, eller så var det något annat. Har verkligen mått skit hela morgonen och känt mig helt yr och ont i huvudet, och mitt på det när jag ligger och återhämtar mig i hans säng så  ringer tobias och säger att han blivit stucken i ögat av en geting, så vi for iväg till hans syster för att kolla på de hela (hon jobbar på näl), som tur var så var det lugnt. 
Nu ligger jag matt i min säng och funderar på att försöka sova, men det kmr inte gå. Vet inte om jag börjar bli sjuk igen eller något.. har typ kallsvettningar och illamående. 
Ikväll har ja lovat emilia komma ner till henne och kolla på film, det ska jag iaf orka med. 
Ciao 

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hej!
Jag har en fråga ,
Vet inte riktigt hur jag ska förmedla mig . Men men.
Snackar du och Tobias varje dag? Liksom typ, sms ringer eller liknande eller kan det gå en dag utan att ni hörs av? Hur var det i början med det?
Hoppas du förstod! Jätte bra blogg ! Kram

Svar: Det är lite olika om hur mycket vi just snackar men vi hörs av varje dag på något sätt, är det inte i ett telefonsamtal så är det sms. Egentligen kan vi snacka lite för mycket ibland men det har blivit en ren vana sen vi var typ nykära och snackade hela tiden. Dock är jag glad över att vi inte började hålla på via sms, utan att vi träffades helt random och det tog en tid innan vi ens hade varandras nummer, så det var väldigt skönt. Men efter det smsade vi jämt och sånt, men sånt där tar död på förhållandet en del, så man får försöka minska det och liksom, en dag inser man att det kanske inte är så viktigt att veta vad man gör hela hela tiden. om du förstår :)
Men det är ju olika, om vi båda varit ute på en kväll så kanske vi inte ens hörs av fören kvällen efter, för att båda är trötta osv. eller så träffas vi och då kan vi ju prata om det vi inte snackat om på sms eller telefon, de e ju inte så djupa samtal man har på sms liksom :)
Kramis på dig!
Kajsa

2012-07-11 @ 18:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0