Im gonna loose him just like water in my hands. Light hits your face and you look at me like I'm mistaken. And you can leave me with this crazy heart. I got you close but i torn apart. You shouldnt let me hold you, one last time.

 
 
 
 
ph; förra midsommaren i Grekland.

Nu har jag packat det sista till imorgon. Ska bli så härligt att få koma ut på kusten igen och fira en riktig jävla midsommar med mina bästa vänner. Ska äta gott, må bra och bara leva av nuet. Känns som om det är lite av mitt motto denna sommaren. Förra midsommaren firade vi utomlands, det var inte fel det häller. 
Efter en veckas hårt jobb och tidiga mornar är jag dock väldigt seg, men ingenting slår midsommarafton så en får la  ta en skönhetssömn och vakna upp imorgon och tagga till lite ! 

Ha en underbar midsommar, vi höres när vi höres, kmr vara lite frånvarande helt enkelt! 
PUSSSSSS OCH SOM VANLIGT ; CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0