She comes and goes like no one can

Är så otroligt dålig på att uppdatera nu när jag jobbar och så, ni förstår nog inte hur döende trött man är efter en arbetsdag! Men pengarna ska in och så är det bara, snart är det bara en vecka kvar sedan är jag lika fri som en fågel med asyl som min vän albin brukar säga. 
igår sov jag även hos älsklingen och det blev film och mys med honom, så himla gosig. 
Håller på att packa för fullt inför skadevi cup som är i helgen, mycekt som ska ner men för små väskor, alltid likadant. Hur som helst kom mammi hem med denna idag, är så glad. Let the bass kick hos familjen lecander! 

En harman kardon högtalare med grymt ljud och grym bas, för iphone och sådant. 
Diggar diggar diggar diggar diggar! 



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina

Hur mycket kostade högtalarna? Och vart är den köpt?
Grym blogg har du, fortsätt så! :)

Svar: högtalaren kostar 2500 har jag för mig och vi köpte den på siba! dock ska dom sluta sälja den på siba och komma in med en nyare modell men det går säkert fixa en likadan någonstans om man inte vill vänta på den nya modellen :)
Tack så mycket !!
Kajsa

2012-06-28 @ 10:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0