//Sommarjobb//

Kanske ni inte riktigt hajat var jag sommarjobbar, så jag tänkte berätta lite!
Fick jobbet via min farfar och det är på HSB fastigheter, alltså sånna som hyr ut lägenheter. Och dom har som jobb att vara fastighetsservice, alltså ta hand om alla sopor i lägenheten, rensa i rabatterna, hålla snyggt och rent på området, klippa gräs, och ja ni förstår. Som en vaktmästare ungefär.
Så hela dagaran traskar jag runt och gör allt detta.
Dom satte mig i sylte så jag får ta två bussar dit (</33333) , går upp ungefär vid 5 och sedan jobbar jag till kl 4, nu har jag dock bara en vecka kvar innan jag slutar jobba och får sommarlov. Men det är faktiskt riktigt gött att ha ett sommarjobb och att framförallt få lite egna pengar i fickan. 
Har dessutom ett par väldigt sexiga fastighetsbrallor (ser ut som byggbrallor) i size 100 så ni kan ju tänka er hur jag ser ut. Även en vacker t-shirt och keps. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0