När jag är borta har du potential.

Har haft en sån underbar dag!
Hade sovmorgon till halv 11, vilket var jävligt gött och att sedan vakna av solljus
i ögonen kan knappast bli än bättre väckarklocka. Så har varit ute ungefär varenda rast och
bara njutit av nästintill sommarvärmen.
Sedan gick jag till tobias och vi tog en springtur, sedan köpte vi jordgubbar &
advokados och satt ute och åt, fett mysigt och fett gott.
Tog sällskap av min bästa vän Emilia hem också. 
Känner mig som en riktig livsnjutare idag! 
Ciao

Fick en jättefin t-shirt från Clara i tisdags, den var på idag! :)



Kommentarer
Postat av: ylva

Hur mycket tid spenderar du med din pojkvän? Kram :)

2012-03-22 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0