//Tips// Miracle 10 leave in spray //



Min farbror jobbar på Kevin Murphy och med andra hårprodukter och denna fick jag av han för ett tag sen, sa till er att jag skulle testa den och se om det var något att ha. Det var det verkligen!
Det är en slags kräm man tar i håret när de är blött eller torrt och den luktar himmelskt.
Tycker att den gör håret mjukt och inte lite frissigt och det känns som om den håller det den lovar!
Den ska nämligen vara bra mot 10 olika saker
*antifriss
* värmeskydd
*kluvna toppar
* återuppbygger skadat hår
* ger håret naturlig fyllighet
* gör håret glansigt
* gör håret medgörligt
* ger en hållbar frissyr
* färgbevarande
* gör håret silkesmjukt

Tycker verkligen håller vad den lovar och ett tips till er där ute!
Jag älskar den helt enkelt.
Finns nog att köpa typ på Klipparna i stan eller i frissörsalonger som säljer hårprodukter, bellbox kanske också har. NI får ut och leta lite, om inte på internet såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0