Donut

Har varit en fullspäckad dag och fläng hit och dit här i Linköping. Var några timmar på stan och fick med lite saker hem, bl.a. Donuten till håret som ni kan se ja testade lite på bilden! De andra sakerna får ni se back in THN sen imorn. Sedan åkte vi och hälsade på lite släktingar och ja, bara tog det lugnt.
Nu är jag as trött så ska sova, imorn bär de av hemåt! Ciao

Håret spretar ut lite men de e för att ja inte hade med mig några hårnålar hit. Förövrigt diggar jag donuten, köpte en liiiiite större än vad de flesta har (kanske lite för stor nu när ja tänker efter) men isåfall får ja väll köpa mig en mindre. Har annars använt mig av en strumpa (ren såklart) som man rullar ihop och sedan klipper av toppen, funkar det med, tips för er som vill testa donut stilen hemma innan ni köper er en sådan. Min är från ur och pen. Kan visa lite bättre bilder någon annan gång. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0