Hårmodeller för Kevin Murphy

Hej! Om ni undrar varför uppdateringen här har varit så otroligt kass idag så har ja bara rolighter att berätta!

När jag och emilia satt i skolan så ringde min farbror Alexander som jobbar på hårmärket Kevin Murphy, och frågade om vi kunde vara lite hårmodeller i Trollhättan för Kevin Murphy.. självkalrt tackade man ja! 
Så efter skolan traskade jag och emilia iväg till en salong där dom först gav oss varsin frissyr som bestod av mycket lockar.. så dom rullade upp håret på mig i massa spolar och sedan fick jag gå så hela dagen för att sedan på kvällen bli i ordningfixad på scen framför 90 andra frisörer som "sökte inspiration". Så jag och emilia satt där på scenen och blev tillfixade i riktigt snygga frissyrer. Vi fick även en liten goodiebag som ja visar ngn annan dag. 

Min frisyr var lockig, lite hollywood-rödamattan stil och mycket 50-tal, och emilias var väldigt ungdomlig och vågigt och platt och dessutom rosa i topparna, SNYGGT! 
Riktigt jävla roligt var det och en väldigt oväntad onsdagskväll helt enkelt!

Tänkte behålla lockarna lite tills imorn och frissa till det lite, man kan ju inte förstöra det här ;) 


Kommentarer
Postat av: Persson

snygga hår, kajsa och emilia ! :D :D

2012-11-14 @ 22:25:16
Postat av: alexander andersson

tycker om er så mycket mina vänner XD

2012-11-14 @ 22:28:38
Postat av: den riktiga persson

de är bobby eller alex andersson som skriver....

2012-11-14 @ 22:29:34
Postat av: jag är ju den riktiga persson

vem fan är han? ni är fina

2012-11-14 @ 22:30:38
Postat av: den riktiga persson

fuck ju tobbe

2012-11-14 @ 22:31:19
Postat av: alexander andersson

respektera flickorna persson.

2012-11-14 @ 22:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0