//I min lilla goodiebag//

Detta fanns i påsen vi fick för att vi var med som hårmodeller! 
Kevin Murphy är riktigt bra hårprodukter, har ju väldigt mycket hemma men skadar aldrig att få lite till, haha! 
Det ni ser på bilden är ett hårspray, Ett balsam/inpackning, ett schampoo som tar bort all skit i håret som hårspray m.m , en olja som är huuur go som helst i håret. 

Förövrigt har jag bestämt mig för att börja ta hand mer om mitt hår (mer än va jag redan gör) men liksom, verkligen få det bli det där bra håret. Inpackningar 2 gånger i veckan, sova med den m.m , inte tvätta håret lika ofta, maxi-washa det och få det helt rent från smuts och skit i håret man får av luften. (de gröna shampoot) , och ja, olja använder jag mig ju redan av varje gång efter dusch och så, men ska försöka minska på plattänger och värmeprylar! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0