If you love somebody, better say it while they hear

Godkväll på er gosar! Ligger och myser i morgonrocken och kollar på lite tv. Var på överby förut och fick köpt en julklapp till pappa, nu är det bara några enstaka julklappar kvar, känns skönt! Annars har jag inte gjort mycket alls, pluggat lite glosor tills imorgon och packat väskan, vi ska nämligen simma imorn med skolan.. haha. Blev överlycklig också när nyårsklänningen satt så bra också, taggar redan! Hur som helst så hoppas ni haft en bra dag.. ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du köpt till din pappa? tips på vad man kan ge till vänner och släktingar, och vad du själv önskardig?:)

Svar: jag har köpt en halsduk till pappa, han behövde nämligen en ny. Doftljus tycker jag är en present som funkar till de mesta, iaf tjejer. Köp en billig men fin bricka och köp lite goa ljus och kanske en skål med favoritgodisarna på.. jättefint och en mysig julklapp!Jag vet faktiskt inte vad jag önskar mig! Pengar mest, och en typ slags pall jag ska ha i mitt rum. :)
Kajsa

2012-11-26 @ 21:40:14
Postat av: Rebecca

Snygg klänning, den klädde dig verkligen!

Svar: tack så jätte mycket! :)
Kajsa

2012-11-26 @ 22:48:08
URL: http://aboutrebeccaa.blogg.se
Postat av: Lisa

Hej, skulle du inte kunna göra ett helt inlägg med tips på inte allt för dyra julklappar? :)

Svar: har fixat ett nu, hoppas det var till ngn hjälp! :)
Kajsa

2012-11-28 @ 08:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0