//Q&A//

Den där bilden som din vän Alice har lagt upp på instagram och som du själv har lagt upp här på bloggen för längeswdan, där ni har likadana stickade usa-tröjor eller något, där har du en jättesnygg klocka på dig!Vad är det för en klocka, och hur mkt kostade den, om du vet det?:) Är det en Daniel wellington? ;)
Svar: Det är inte en DW, utan ett märke som heter Ik. Jag fick den av min systers pojkvän förra året på min födelsedag tror jag det var, om det inte var förrförra året, har ingen aning om vad den kostade men tror inte dom är överdrivet dyra, utan kanske ligger någonstans vid 500 lappen! :) Den är ju en vanlig klocka med svart läderband så det finns nog massa sånna klockor där ute! 


Hej Kajsa!:) 
Vad tycker du att man ska ha för skor om man har stora fötter? Jag har ganska långa fötter, och det ser inte bra ut med skor som dr.martens, jag tycker att det ser ut som värsta ballongfötterna! vad tycker du att man ska ha för skor? Har du stora fötter? Lite konstiga frågor men..;)
Svar: Hej! Jag har storlek 36 och rätt små fötter så nej, jag har inga stora fötter. Men dock vet jag att converse är snyggt till de lite större storlekarna för de får fötterna se mindre ut tycker jag. Dr.martens som du sa kanske ser en aning klumpiga ut.. tycker också du kan ha ett par snygga höga boots om du tycker om sånt, det tror jag ser jättebra ut! Sen så när man har precis nya skor ser dom sådär extra långa ut tycker jag, när man skruttat ner dom lite blir de bättre :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0