//Q&A//

Hej Kajsa! 
Du är så himla bra på att ge råd osv , så jag tänkte att jag kanske kunde få lite hjälp med mitt problem! 
Jag har precis gjort uppbrott med min pojkvän efter 6 månader , och vi har haft ett upphåll i det en gång innan pga han har inga känslor , nu är det samma igen , han säger att han inte är kär i mig osv , 
Jag har verkligen gett allt för honom , han har aldrig riktigt brytt sig om mig har det känts som , och han var otrogen , då bönade och bad han om att jag skulle stanna kvar och att han älskade mig över allt annat, jag förlät honom , han valde alltid sina kompisar före mig, Och denna otrohetsgrejjen var två veckor innan han gjorde slut . Och bara några dagar innan han gjorde slut så sa han att han älskade mig jätte mycket , så man gör i ett förhållande, Jag har bott uppe hos honom i 3 månader , och det känns som om vi har tröttnat på varanndra ? Kan de va så? Sen så har hans bästa kompis varit bortrest i 2 månader , Och när han var borta var han liksom inte ute på krogen som han är nu , Nu när hans bästa kompis har kommit hem, så är dom ute varje helg , och jag försökte stoppa honom en gång , då valde han de före mig . Sen så stoppade jag han efter de , för han får ju umgås med mig lite , då kändes det som om han tog det som ett straff. 
Det känns som om att han känner att han behöver mig längre ? Eftersom dom är ute varje helg och har kul. 
Men sen så sa han att han inte tror det kommer att bli något mer , men jag sa att han inte kan avgöra det efter en vecka . Så nu har vi bestämt att vi inte ska prata med varanndra . 
Tror du han kommer att sakna mig? Jag är så orolig att jag inte kommer få han tillbaka denna gången .. 
Kram! 

Svar : Hej hjärtat! Jag vet hur jobbigt det kan vara men jag måste vara ärlig här, eller hur? Glöm den här killen. Ni verkar kommit ifrån varandra rätt mycket, även om ni hittade tillbaka lite grand så märker jag på din text att varken du eller han verkar ha så mycket hopp kvar. När man är med varandra måste man kunna ha roligt och njuta av det, inte att det ska vara som ett straff, det låter ju vansinnigt, eller hur? Det kanske är svårt att inse att det inte är så bra när ni ändå haft en fin historia innan. Kanske behöver den här killen få vakna upp lite och inse saker och ting. Jag lovar att efter du lämnat honom kommer han festa sönder och fortsätta sin vana som du beskrev, men efter det kommer också den dag komma då han förstår vad han hade och vad han sumpade. Själv tycker jag att du gör rätt i att lämna den här killen och hitta någon som verkligen uppskattar dig och det du gör. Gör det för dig själv, det är du värd.
Kram på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0